Tuesday, May 1, 2012

En helt anden form for urtetur

Bedre halvdelen og jeg er ved at geare op til weekenden, hvor der er planlagt den helt store urtetur. Jeg har alverdens planer for planter, der skal findes, syltes, saltes, blendes, tørres og spises!

Bedre halvdelen foreslår, at vi skal ud til havet. For at finde tang.

Nej, det har jeg ikke lyst til.

Jeg ved slet ikke, hvordan man bruger det. Hvor skal man næsten begynde?

Til gengæld var jeg lige forbi ovre hos Lone Landmand og se billeder fra en tur til vandet, som jeg rigtig gerne ville med på.

Billede fra Lonelandmand.wordpress.com
Stryge rejer? Jeg har aldrig før hørt om det udtryk, men det giver da mere mening at jagte rejer end tang.

Så hvis nogen skal ud og stryge rejer i weekenden, så må I gerne sige til.

Jeg har to voksne og to små størrelser, der meget gerne vil med!

No comments: