Sunday, May 13, 2012

Det er altså en ret stor ovn ...

Jeg gjorde noget helt nyt i går. Noget, jeg aldrig havde troet, jeg skulle - før nogen besluttede sig for at tro rigtig meget på mig.

En af hovedgrundene til, at de tror på mig, er efter sigende, at jeg er mor.

Det giver mig åbenbart logisk sans, overblik og et vist flow i mine arbejdsopgaver.

Så det tænkte jeg lidt på, da jeg stod og hakkede bjerge af kørvel og estragon, der skulle puttes i rigelige mængder bearnaisesauce. Bagefter blev der rørt i de meget, meget store gryder, og jeg overvandt min frygt for den gigantiske ovn.


Ser I, nogle rare mennesker har lyst til, at jeg skal komme og arbejde for dem et par aftener om ugen. Og efter at have prøvet at være kvinden bag gryderne, så vil jeg også rigtig gerne arbejde for dem.

Det gjorde det kun bedre, at de har fantastisk mad, og at der på et tidspunkt i løbet af aftenen blev stukket en top lækker gateau marcel hen til mig.

Jeg glæder mig til at fortælle mere ...



No comments: