Sunday, April 15, 2012

Robot bryllupskage

Jeg så lige de fineste kager, jeg længe har set. De er så fine, at man næsten burde se, om man ikke kunne få lov til at lave en sådan bryllupskage til nogen. Måske kan man melde sig frivilligt i avisen eller noget.
Lavet af ham her, via Cakewrecks.blogspot.com
"Jeg tilbyder mine kagelavnings talenter til at lave en robot bryllupskage, til hvem, der end ønsker det. Er dårligt til at styre en sprøjtepose og laver til tider lidt skæve kager. Men er meget venlig og entusiastisk."

Hvor mange sære henvendelser, tror I, man ville få, hvis man satte sådan en annonce i avisen?

Det ville næsten være det værd, bare for at få lov til at lave sådan en kage her.

Kagen er herfra, via Cakewrecks.blogspot.com
Se lige den lille robot, der sidder på den fine kage, og har en kage på skødet. Jamen altså, så bliver det ikke bedre.

Og man kan vel lade være at lave tallene forneden. Så behøver jeg ikke engang bekymre mig om mine ringe evner med en sprøjtepose.

Måske skal I slet ikke lytte til mig. Jeg er høj på sukker.

Bedre halvdelen har været i Tyskland i 4 dage, og på en eller anden måde er isindtaget nået faretruende højder i den periode.

Det har været en skøn weekend ; )

No comments: