Wednesday, April 18, 2012

Når sandheden skal frem

Så ser jeg nogle gange sådan her ud på billeder.

Nogle få gange bedre, men meget ofte værre. Det skønne ved at have sin egen blog er, at jeg bestemmer hvilke billeder jeg putter på.

I ser kun det her tossede billede, fordi I er mine venner.

Og det her fine, fine billede ...


Ja, det så faktisk sådan ud rundt omkring. Så kan jeg lære ikke at bære kagedekorations remedierne ind på bordet.


Og når dette indlæg kommer på bloggen, så er flyet på vej til Frankrig, forhåbentlig med mig, ungerne, morfar og moster Anne om bord - og forhåbentlig også alle vores pakkenelliker. Så undskyld mig lige, mens jeg laver samtlige overspringshandlinger for at undgå at pakke.

Vil bloggen stadig blive opdateret, spørger I måske. Og ja, naturligvis. Jeg har i den grad planlagt fremad Der er endda planer om en gæsteblogger.

Se, sådan en Frankrigstur er både spændende for jer og for mig.

Pas på jer selv, mens jeg er væk!

No comments: