Sunday, April 8, 2012

Min nye bedste ven, Timo

Nu har jeg fremvist bryllupskagen, solet mig i berømmelsens skær og så videre, så egentlig er jeg klar til at gå videre til de andre projekter, jeg har i støbeskeen.

Indtil jeg lige modtog de her billeder i min indbakke fra bryllupsfotografen fra det meget omtalte bryllup. Det er jo helt vildt, hvordan min kreation pludselig ligner noget fra et lækkert magasin købt i dyre domme i den nærmeste kiosk.

Skal vi ikke lige bruge et øjeblik på at overveje, hvor fantastisk ens blog ville se ud, hvis man havde sådan en bryllupsfotograf med sig i hælene, hvor end man gik?


Helt ærligt!


Hvis min nye bedste ven, Timo,  ikke lige præcis var fra Finland og fløjet hertil i denne særlige anledning, så ville I høre meget mere om ham. Og han ville blive udnyttet på det groveste.


Jeg er så imponeret over hvad sådan en Timo kan gøre med et kæmpestort kamera, et par linser og tydeligvis en hel masse talent.

Måske skal jeg lige prøve at læse mit kameras instruktionshæfte en gang til. Der er vist rigeligt plads for forbedringer.

No comments: