Friday, May 6, 2011

Og endnu en

Skønne Janne ved mere eller mindre alt om kager, og hun laver lækre, lækre kager.  Desuden holder Janne kurser for specialkøbmanden og har også haft fornøjelsen - eller udfordringen - at have mig som kursusdeltager.

Janne er simpelthen kvinden, der lærte mig at lave sukkerblomster. Jeg har tre æsker med sukkerblomster ude i mit køkken, som vidner om, at hun ikke gjorde det forgæves.

Jeg elsker sukkerblomster!

Nu nævner jeg Janne, ikke blot for at sige, at hun er skøn, tålmodig og laver gode kurser, men også fordi hun har været så venlig at dele et fantastisk link med mig.

Det er lutter gode sager. Jeg får virkelig lyst til at invitere alle mine venner over, bare så jeg har en undskyldning for at lave nogle af de ting.

Fra hostessblog.com

Vi får to gæster på besøg på søndag. Vil det være for meget at lave et dessertbord som det her?

En smule, ikke?

Bloggen ligger lige her, og vær så venlige at gå ind og kig på det her indlæg. Det er det mest fantastiske bryllup nogensinde! Med drager og vindmøller i farvet papir. Jeg er så forelsket!


Fra hostessblog.com

Tak, Janne. Jeg kunne bruge hele natten der.

No comments: