Sunday, May 15, 2011

Min Mand, Hr Brandt

Jeg elsker lyserød, blomster og alt, der bare tilnærmelsesvist har en snert af nuttet i sig.

Min mand er lidt anderledes end mig. Måske endda meget anderledes, når sandheden skal frem. Han er mere ovre i noget med orange spraymaling, indretningsblade, industrielt design og en brændestabel i hjørnet af vores stue.

Det er meget forvirrende hjemme hos os.

Vi leves i en nærmest konstant forhandling om, hvordan vores hus skal indrettes, og jeg kan rapportere, at jeg for nyligt tabte kampen om at have den store papirsblomst oppe på en hylde i stuen. Til gengæld tabte han så også kampen om at få installeret en falsk kamin på en af vores døre.

Så mens jeg laver fine kagekugler, dypper dem i chokolade og ruller dem i kokos - og spiser dem med største glæde - så laver min mand kranier.

Fra Urgecph.com

Og fotograferer dem i sort og hvid med en stor køkkenkniv.

Bortset fra manglen på en farvestrålende guirlande eller nogle funky pom pommer, så ser det da ret sejt ud.

Opskriften og hans tidligere "kranie" projekt ligger lige her.

No comments: