Wednesday, May 4, 2011

En ret så fantastisk side

Billede fra MarthaStewart.com via GordonGossip

Den anden dag faldt jeg over en side, der bragte smilet frem og gjorde mig glad helt ind i maven. Jeg elsker, når sådan noget sker.

Siden findes lige her, hedder Gordon Gossip og er fuld af skønne ideer, tips og tricks hentet fra diverse blogs rundt omkring. Jeg har lyst til at holde en kæmpe fest bare for at have en grund til at prøve alle tingene af.

For eksempel kunne man holde en Peter Pan fødselsdagsfest for en af de små mænd herhjemme ... eller for mig. Eller det her Babyshower med et fint lyserødt bogtema.

Fra MarthaStewart.com via GordonGossip

For eksempel kunne ens menukort være en bunke bøger med retterne skrevet på ryggen af bøgerne. Så snedigt fundet på.

Så tak, jeg er nødt til at holde et babyshower igen snart!

2 comments:

Janne said...

Lækre ting! Jeg nyder nu også at besøge din blog. Kender du denne side, den er lige noget for dig: http://www.hostessblog.com/

Lene said...

Hej Janne. Mange tak for komplimenten - og lige over. Jeg kender ikke siden, men jeg vil straks kigge på den. Tak for linket.

Lene