Monday, May 23, 2011

Dum dum dummm

Jeg havde egentlig planlagt at rydde op på min hems, men det virker så overvurderet lige nu. Især efter jeg faldt over denne blog.

Sjældent har jeg fundet noget, som jeg elsker så ubetinget. ELSKER!

Vil I se billeder? Oh yes, det vil I gerne.






Alle billederne er fra Hello-Naomi.blogspot.com.

Og så har hun også en anden hjemmeside, som I virkelig bør besøge. Kig i galleriet! Fantastisk.

Jeg er personligt helt forelsket i den lille svampekage.


Egentlig havde jeg tænkt, at jeg ville fortælle om mit forsøg på at bage hveder, som endte halvdårligt. Selv om jeg startede ud med Hr. Meyers egen opskrift, så kan det alligevel gå galt.

Det havde nok mest at gøre med, at jeg ikke havde kardemomme og i stedet brugte kanel og vanille. Det var pudsigt nok ikke helt det samme.

Lad være at prøve det derhjemme.


Og på en eller anden måde formåede jeg at fortælle både om en fantastiske blog og om mine hvede eskapader. Desværre er min hems stadig kaotisk ...

No comments: