Sunday, May 8, 2011

En dårlig vane ...

Det virker som om, at alt der kommer på bloggen lige nu, er ting, andre har lavet. Jeg har vist brug for at stramme lidt op.

Okay, jeg har godt nok lige syet et sæt babysengetøj, men det var ikke lige just en opgave, der sprudlede af kreativitet.

Heldigvis har jeg 12 skønne kvinder på besøg på onsdag, så jeg har en legitim årsag til at lave nogle lækkerier. Det er også grunden til, at jeg lige nu har balloner indsmurt i chokolade ovre på mit spisebord.

Hvis min ældste dreng så dem, ville han besvime. Balloner og chokolade. Hvad mere kan en 3-årig dreng ønske sig? Han ville ikke vide, om han først skulle spise chokoladen eller lege med ballonen.

Åh, de svære valg i livet.

Inden jeg nu lægger planer for den kommende festlighed og drømmer om chokolade, så har jeg bare en enkelt ting, jeg gerne vil dele med jer.

Fra www.100layercake.com/blog

Papirblomsten!

Jeg elsker papirblomsten. Er den ikke helt fantastisk?

Klik her for at få udførlige instruktioner i at lave disse skønne sager selv.

Det er brudens mor, der har fundet på ideen, og så fine så de ud som dekoration på bordene til parrets bryllupsmiddag.

Fra www.100layercake.com/blog

Som bonusinformation kan nævnes, at jeg har haft fornøjelsen at tømme en lejlighed for flyttekasser sammen med førnævnte brud. Jeps, jeg mænger mig nemlig med de kendte og kreative. Og hun er virkelig effektiv til at flytte flyttekasser!

No comments: