Friday, May 13, 2011

Rystende!

Onsdag meget, meget sent sad jeg og skrev et indlæg med drama, romantik og stor spænding. Okay, ikke så meget romantik, men med masser af drama og spænding.

Jeg trykkede på "Udgiv" og jeg så indlægget ligge på bloggen, og så gik jeg i seng.

Da jeg lige checkede bloggen her i dag, er indlægget borte.

Det får mig til at spørge, om der er nogen, der har set et vildfarent indlæg et eller andet sted. Jeg mangler det!


I indlægget var der blandt andet dette billede, som vil få enhver erfaren kagedekoratør til at ryste på hovedet. Magen til dårlig fondant-afklipning skal man lede længe efter.

Ja, jeg sagde "afklipning". Jeg klippede det nemlig af, i stedet for at skære det af. Så har vi lært, at det skal man lave være med.

I det famøse indlæg var der også et halvdårligt billede af nogle napoleonshatte. Denne gang vil jeg spare jer for billedet og i stedet bare give linket til opskriften. De smagte godt, men lad være at opbevare dem utildækket i køleskabet. Det gør dem tørre.

Jeps, det ved jeg fra personlig erfaring. Vi spiste dem dog alligevel!



Min bedre halvdel siger, at blogger har fundet nogle af de forsvundne indlæg, og så måske kommer mit spændende onsdags-indlæg tilbage.

Er jeg den eneste, der venter i åndeløs spænding?

2 comments:

The Evensens said...

hey, jeg har læst indlægget.. men jeg har ikke stjålet det. meget mærkeligt, men blogger har vist opførst sig lidt sært på det seneste.

Maria said...

Jeg synes, indlægget er lige nedenunder det, du har skrevet om, at det er blevet væk...

Men det er heller ikke mig, der har stjålet det, hvis det er stjålet.