Wednesday, March 16, 2011

Rødhætte oppe i luften

Jeg tager lige en pause fra kagerne for at vise dette her projekt. Det skal gerne ende ud som en uro af en art, selv om delene hver for sig sagtens kunne bruges til gavemærker, dekoration på en ramme eller æske.


Papiret er fra en pakke, jeg købte hos specialkøbmanden for nyligt. Normalt køber jeg aldrig sådanne pakker, men denne pakke var uimodståelig. Rødhætte papir, papir med får, tern og prikker. 

Jeg havde intet valg.

De her farvestrålende blomster har jeg ikke helt nogen plan for, men jeg kan godt lide dem. Der er sådan lidt forår over dem, ikke?


Eller er det bare mig, der har fået forårskuller efter et par dage med fantastisk vejr?
Vi herhjemme er i hvert fald helt klar til foråret, både med og uden papirsblomster.

No comments: