Friday, March 25, 2011

Flere guirlander

Jeg har en alvorlig svaghed for guirlander, en rigtig alvorlig svaghed.

De er bare så fine og fantastiske og ualmindeligt anvendelige. Blandt andet har vi en fødselsdagsguirlande, hvor der står Happy Birthday, der er den famøse stof flagguirlande i Samuels værelse, og Magnus får snart en til sit værelse.


Og så har jeg også en folder fyldt med ideer til andre guirlander. Mange af dem er på min to-do-liste : )

Blandt andet denne her, som gerne skal hænge hjemme hos os til jul. Små mini bitte filt sokker. Gisp, de er kære!

Fra MarthaStewart.com



Jeg er lidt vild med den her, selv om blomsterne nok gør, at den ikke hænger der i lang tid. Men til den helt rette begivenhed, så vil den være et hit.


Fra oncewed.com
Og til sidst en anden flagguirlande lavet lidt anderledes end min. Jeg fornemmer, at de her kræver mindre strygning end min version. Et klart plus!




Jeg håber, at jeg fik spredt lidt guirlande glæde!

Lene, der nu vil drømme om guirlander

No comments: