Thursday, March 10, 2011

Den fœrdige gave - endelig

Det lykkes mig at få den fine gave fœrdig til tiden - med lidt hjœlp fra mine venner. Min super syerske trådte nemlig til og hœklede de små grydelapper. De er så kœre.


Annesofie er helt klar til at bage en kage eller to - til mig. Der var også et sœt med stjerneformede udstikkere, så der er ingen undskyldning for ikke at gå igang.



Den lille stoflap med en muffin blev sat i ramme, og får mig at uvisse grunde til at tœnke på forår. Jeg tror, det er farverne, for normalt associerer jeg ikke muffins med forår.

Desuden var jeg ret fascineret af, at jeg havde noget papir, der lignede det prikkede stof til en forveksling. Man kunne godt mistœnke mig for at vœre glad for prikker : )


Gaven klar til at blive pakket op. Der var også en pakke Lego, for man kan jo ikke lege køkken hele tiden. Nogle gange er man lige nødt til at bygge noget, ikke? 

Eller er det kun sådan hjemme hos os?



No comments: