Sunday, March 20, 2011

Modellervoks - igen igen

Min veninde, Nathalie, som jeg vist nævner forholdsvist hyppigt på denne blog, har sendt mig et link. Et link, som gjorde mig glad helt ned i min mave - fordi det indeholdt smukke, smukke billeder, og fordi det handlede om modellervoks af den hjemmelavede slags.

Så hvis I ikke har fondant liggende, eller skabene fyldt af modellervoks, så er her en opskrift til at lave jeres helt eget. Og det ser let ud.

I kommentarerne er det foreslået at tilsætte kanel, så det lugter dejligt. Jeg tænker, at man måske i stedet kunne tilsætte vanille. En anden kommentar foreslår at putte glimmer i, så det er ekstra fabelagtigt.

Glimmer er bestemt lig med fabelagtigt!

Et af de smukke, smukke billeder - lånt fra Howdoesshe.com

Nu skal jeg så bare lige finde noget 'cream of tartar', og så skal vi i gang herhjemme.

Tak til Nathalie for det fine link.

No comments: