Saturday, March 12, 2011

Fine, fine blomster

For noget tid siden genfandt jeg denne hjemmeside, og hvilket gensyn! Det hele er i pastelfarver og så ustyrligt kært, at jeg nærmest bliver svimmel. Jeg er en stor fan!

Louise, der står bag hjemmesiden, har en masse fine trin-for-trin vejledninger. Blandt andet faldt jeg over denne her vejledning til at lave blomster, som vist nedenfor.

Taget fra bloggen CakeJournal.com

Hvor fantastiske er de?

Jeg er så vild med dem, og materialerne til det står allerede på min ønskeliste. Jeg har bare ikke kunne finde den silikone form, man bruger til blomsterne, noget sted.

Til gengæld har jeg på Youtube fundet en video, der viser hvordan man laver blomsterne.



Prøv lige at se den video, og fortæl mig så, at det ser nemt ud, og at de blomster er helt fantastiske!

Desuden er der et link til, hvor man kunne købe silikoneformen. Jeg føler mig som en meget heldig kvinde.

En meget heldig kvinde, der snart skal til at masseproducere blomster.

2 comments:

Janne said...

ja, de er rigtig søde og meget populære. De fåes såmænd også på Østerbro ;)

Lene said...

Nej da. Har specialkøbmanden dem også?

Jeg var ellers inde og checke hjemmesiden, men kunne ikke finde dem. Jamen, så er det jo utroligt heldigt, at jeg skal til kursus derinde på mandag igen : )