Tuesday, March 15, 2011

Kagekursus - igen

I går var jeg med et par veninder på kagekursus hos specialkøbmanden. Jeg havde glædet mig som et lille barn glæder sig til juleaften, og det var ingen nem opgave, men kurset levede absolut op til mine forventninger.

Det var fantastisk!

Men hvordan kan man gå galt i byen med en to kilo tung chokoladekage, endeløse mængder fondant (sukker masse) i pastelfarver og udstikkere nok til at holde mig beskæftiget et par måneder. Når man så tilsætter superbt selskab, en kæmpe skuffe fuld af krymmel og en kurv med glimmerpulver, så har man en klar succes.

Grundet nogle problemer med at få min sommerfugl til at tørre - en sætning jeg aldrig troede jeg skulle skrive - har jeg endnu ikke nogle billeder af min færdige kage. Til gengæld har jeg billeder af denne her lækkerbisken.

Min søsters kage.
Jeg synes, at den er så fin, og jeg er imponeret over, hvad man kan lave på tre timer uden nogle forkundskaber. For den er da skøn, er den ikke?

Hav en dejlig dag, og nu må I have mig undskyldt, for jeg skal vist have opdateret min ønskeliste

... 

fondantrulle,
fondant og
blomster udstikker
noget lilla frugtfarve og ...

No comments: