Monday, March 7, 2011

Nu med muffins!

Hvad jeg dog ikke gør for jer ... eller i virkeligheden for Annesofie.

Her er de, sukkerblomster som de bør bruges, nemlig på en muffin.


Bananmuffin med chokoladefrosting. Jeg har måske spist en ... eller fem af dem. Lækre!


Samuel og jeg bagte dem til hans veninde, Annesofies, fødselsdagsfest i lørdags. Og bare fordi vi kunne, og fordi vi nogle gange har svært ved at stoppe, så bagte vi også kanelsnegle, der blev pyntet med lyserød glasur, lyserødt glimmer og små lyserøde sukkerhjerter. Ah, at lave noget til en pige er skønt.

Nogle af kanelsneglene blev pyntet med chokolade glasur, ikke så fancy, men til gengæld meget lækkert.

Forresten er det lidt svært at pynte kanelsnegle sådan rigtig godt. Det bliver lidt noget underligt noget, men Annesofie virkede til at være meget tilfreds, og det er vel det vigtigste.



De famøse kanelsnegle. Og kan vi ikke alle sammen lige lade som om, at billedet ikke vender på den forkerte led? Af uvisse grunde insisterer blogger på at vende billedet rundt, når jeg uploader det til hjemmesiden.

... jeg har lyst til kage nu.

No comments: