Tuesday, March 22, 2011

Flagguirlande

Nogle af jer husker måske denne flagguirlande, jeg lavede til Samuels værelse. Jeg synes, at flagguirlander er så fantastisk fine, og både lillemand Samuel og jeg er meget tilfreds med den.


Når man nu sådan holder af flagguirlander, så er der jo ingen grund til kun at lave en. Og når man så endda har to sønner, så er det vel bare om at komme igang.

Min lyst til at lave en guirlande til i stof var dog ret manglende, da det kræver en del strygning, tager en del tid og kræver en del strygning. Jeg bryder mig ikke om at stryge, men det fornemmede I nok.

Heldigvis havde jeg en stor stak mønstret papir liggende fremme, og så var det jo nærliggende lige at klippe lidt ...



En klippet og klar flagguirlande. Det skal nok blive godt.

Jeg har i sinde at sy den sammen med almindelig hvid sytråd, og jeg er lidt spændt på, hvordan det kommer til at spænde an. Går det helt galt, kan man vel klippe nogle nye, tænker jeg.


Detaljer fra noget af det papir, jeg har brugt. Er det ikke fantastisk kært, det her?

Zum zum
Mææh!
Guirlanden skal hænge frit i rummet, så jeg mangler lige at lave en bagside til flagene, og så er det ellers frem med symaskinen.

Jeg glæder mig sådan til at se det færdige resultat.


Happy crafting,
Lene

No comments: