Wednesday, April 13, 2011

Specialkøbmanden - en kærlighedserklæring

Jeg har sagt det før, og jeg vil sige det igen: Jeg elsker specialkøbmanden. Elsker, elsker, elsker!

De har fantastisk service, skønne produkter og fabelagtige kurser. Og folkene derinde ved, hvad de snakker om, de er super hjælpsomme og fulde af nyttig viden. Hvis jeg kunne, så var jeg flyttet ind!

Derfor har den sidste uge også været ret skøn for mig, for på en eller anden måde lykkedes det mig at besøge Specialkøbmanden i deres tre butikker her i hovedstadsområdet.

Det er et talent, jeg har.

Torsdag fejrede de åbningen af deres nye butik på Frederiksberg, nogle få hundrede meter fra mig. Mange tak, gutter!

Jeg købte påske-udstikkere til småkager, fodrede mine børn med skønne sager fra deres kagebord og mødte gode venner.

Desuden beundrede vi deres fine udstillingskager, blandt andet de her to.

Hvor fantastisk er den?



Lørdag var jeg i Rødovre for at se på deres scrapprodukter, der lige nu er på udsalg. Jeg fik købt noget underskønt papir, og jeg er allerede gået i gang med at bruge det.

Tirsdag aften var vi inde forbi specialkøbmandens nye butik inde i Tivoli. Jeg forlod butikken med en pakke fondant under armen og et løfte til mig selv om, at der skulle gå mindst en måned, før jeg besøgte specialkøbmanden igen. Eller i hvert fald 14 dage. Altså mindst en uge. Inden jeg var nået hjem, havde jeg glemt alt om det.

Undskyld?

Hvad siger I? Vil I gerne se noget af mit papir? Jamen, hvis I insisterer, så er der det her ...


Og det her ...


Det her kan man jo lige bruge til drengene ...


Og det her kunne man bruge til mig ...


Og de her har jeg bare lyst til at give et knus!


Jeg har allerede været i gang med lim, saks og glimmerlim, og det er en fornøjelse!

Desuden arbejder jeg på et projekt, der ser nogenlunde sådan her ud. 


Det er hemmeligt, så jeg siger ikke mere lige nu. Men et projekt, der inkluderer papir med får og med ugler samt sukkerblomster i pastelfarver kan vel kun blive godt, ikke?

No comments: