Wednesday, January 19, 2011

En anden uro

Filtkugler! Man kan som sagt købe dem i Søstrene Grene. Hvad jeg helt ærligt til enhver tid vil foretrække.

Men før jeg havde opdaget Søstrene Grenes lyksaligheder, filtede jeg dem selv. Ved I godt, hvor lang tid, det tager? Og hvor mange gange man kan stikke sig i fingrene? Gisp!

Til gengæld ved I så godt, hvor meget jeg elskede det, jeg så lavede med de små famøse filtkugler?


Et stk uro med filtkugler

Den hænger over lillemandens seng - lige ved siden af det gule lokomotiv.
 Jeg beklager, hvis jeg er lidt selvfed omkring mine seneste kreationer. Men på en eller anden måde så elsker jeg mine projekter lidt mere, hvis jeg har brugt rigtig lang tid på dem. De kryber sådan lidt ind under huden og bor der og gør mig glad.

Den gør også de to små mænd glade. Og så var det vist okay, at jeg stak mig selv i fingeren en gang eller to : )



Uroen er lidt genbrug, da jeg tidligere har vist den her på bloggen. Jeg håber, I stadig kan lide den!

No comments: