Friday, January 28, 2011

De færdige kager

Jeg har lovet billeder af kager, og så skal I også få billeder af kager!


Jeg ville have sat dem på i går aftes, men det er lidt svært at nå, når man går i seng kl. 19.40. Godnat og sov godt!

Jeg må indrømme, at jeg i løbet af de sidste par dage har forelsket mig voldsomt i mine kager. Nu er jeg nået til det punkt, hvor jeg synes, at det er det smukkeste, jeg nogensinde har skabt - mine børn undtaget.

Det er lidt uklart, om det er al sukkeret, der har påvirket mig sådan, eller om de virkelig bare er fantastiske, eller om det er min gamle regel om, det man bruger lang tid på, elsker jeg mest.

Men nok snak. Her kommer der et par billeder. 





I morgen kommer der links til opskrifter og måske et billede eller to mere. Og så skal jeg lige finde ud af, hvad jeg skal bruge kagerne til ...
 

No comments: