Tuesday, January 18, 2011

Monster uro - del II

Nå men altså, nu har jeg så haft de der 6 monstre boende hjemme hos mig i adskillige måneder, og det kan ikke blive ved. Vi har hygget os, vi har haft gode stunder, men det er på tide, at de flyver fra reden.

Jeg gider dog stadig ikke at lave det sidste monster. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal forklare det, men jeg gider bare ikke.

Og jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan den skal hænges op - især fordi førnævnte Nathalie for nyligt præsenterede en fantastisk raket uro på sin egen blog, og så er spørgsmålet, om hun overhovedet har brug for en uro.

Så mange overvejelser!

Men jeg har fundet en løsning, som endda hædrer det faktum, at hun er en kreativ sjæl, der har brug for en udfordring i ny og næ ... ja, det er bare en anden måde at sige, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal lave den uro-vægophængs-guirlande-ting færdig, og så overlader jeg det i en andens hænder.

Faktisk er det egentlig lidt smart, og jeg vil ønske, at jeg vidste, hvordan jeg kan gøre det samme med min selvangivelse!


Godt så. Monster uroen er nu blevet til et DIY projekt. Så kan hun selv hygge sig og lave det i den ønskede form - uro, guirlande eller ... ?

Nok snak. Vil I gerne møde resten af mine monstre?

Jeg må nok advare, at de er lidt en anden stil end de to første; spøgelset og nullermanden, hvad der forresten forårsagede en mindre eksistentiel krise og også forsinkede projektet lidt. Men mellem os så elsker jeg, elsker, elsker, elsker, de nye monstre.

Hvordan kan man ikke elske ham her?

Eller ham her? Lad være at sige det til de andre, men han er min favorit!


Selvom ham her også er forfærdeligt charmerende.

Og denne gut er da også skøn!


Jeg beklager, hvis jeg er lidt selvfed. Jeg er bare virkelig tilfreds med mine monstre. Jeg påtænker at lave mønstret i en Pdf og lægge her på bloggen, så alle kan få del i monstrene.

Ud over de skønne skabninger, så kommer DIY kittet også til at indeholde de her, der kan hænges imellem, over eller under monstrene. Eller man kan lave en hel uro bare med dem (been there, done that!):

Skønne, skønne filtkugler i mange forskellige farver
Købt billigt i Søstrene Grene - meget nemmere og hurtigere end selv at lave dem


Det bliver da godt, tror I ikke?
Så kære Nathalie og lille Baby Adam. Her er jeres gave. Jeg ved godt, at der ikke er meget overraskelse i det, når pakken engang kommer med monstrene i. Men til gengæld bliver jeg overrasket, når jeg modtager billeder af det færdige resultat, ikke?

Burde jeg slutte af med et eller andet kækt monster-citat eller noget? Jeg kan ikke komme på noget, så vil I ikke venligst bare lade som om, at jeg sluttede af på en smart måde?

På forhånd tak.

1 comment:

The Evensens said...

ÆÆÆÆÆÆÆLLLLSSSSKKKKEEEERRRR monsterne.. de er SÅ fantastiske. Jeg er sikker på at det nok skal blive godt. Det er jo helt fantastisk.
PÅ forhånd STORT tak!