Monday, January 24, 2011

Gaver fra det Fjerne

Min veninde er lige hjemkommet fra USA - som nyforlovet kvinde. Jeg er rigtig glad på hendes vegne og jeg er allerede ved at planlægge hendes bryllup, sådan lidt i det små.

Men ikke blot blev hun forlovet, hun handlede også lidt ind til mig.



Ta daa! Smukke, skønne sager til mig. Men naturligvis er det hele ikke til mig. Det ville jo være fjollet og alt for meget.

Denne her er nemlig ikke til mig. Den er til søde Lisbeth.



Vil I se nogle af tingene lidt tættere på? Ja, naturligvis vil I gerne det. Hvordan kan man ikke være spændt?


En lokomotiv udstikker. Jeg har to størrelser, en stor og en lille. Så ved man altså godt, at man har to drenge, og den ene elsker tog! Man kan forresten også bruge den lille til at udstikke et cheddar-ost tog til førnævnte dreng, for når man så også elsker cheddar ost, så er det et kæmpe hit.

Vil det mon være det samme, hvis jeg udstikker agurk, tænker jeg?



Krymmel i sære farver. Jeg elsker dem altså ret meget!


Slikkepinde-pinde. Der er skam en årsag til, at jeg har købt dem her. Jeg har et formål med dem. Mere om det lige om lidt.


Overtrækschokolade-wannabes i forskellige farver. De skal bruges sammen med slikpinde-pindene, kagemiksen og de utallige dåser med frosting til at lave Cakepops.

Eller hedder det Kagepops, når nu vi kører det her på dansk? Findes de overhovedet i Danmark?

Det må jeg lige tænke over.

I mellemtiden så se lige denne her dame, som er den store skaber af cakepops - og ja, man må godt kalde dem cakepops, når det nu er en dame, der bor i USA. Hun har endda skrevet en bog om dem.

Hvis I har lyst til at kaste jer ud i disse kagepops, så er her linket til at lave dem. Dekorationen kan man så selv lave som man vil. Jeg har for eksempel grøn overtrækschokolade-wannabe, og jeg tænker allerede på en frø!

Så mange muligheder.

Tusind tak til nyforlovede Mona. Ring, for jeg har planer for dit bryllup ; )

No comments: