Thursday, January 27, 2011

Mit første forsøg ...

I dag har vi lavet det her, mens yngstebarnet sov.

Småkagebagning!

Når man har et lille menneske ved sin side, så tager det sin tid.

Kok Samuel.

Og når man har en lille bitte ovn, så skal der altså virkelig tålmodighed til.


Vores ovn.
Men vi blev da færdige til sidst. Resultatet var ikke særligt spændende, faktisk så kedeligt, at min far ikke engang gad at spise en.

Det er dog ikke så bekymrende, for jeg havde lavet kagerne ene og alene for at pynte dem, blandt andet med nogle af de skønne sager, som Mona havde hjemtaget fra USA.

Sådan her så mit allerførste forsøg ud - ja, jeg skulleegentlig have lavet en lige linie der.




Jeg tager billeder i morgen, når lyset er bedre. Mine småkager har brug for al den hjælp, de kan få.

Og så skal jeg nok kaste mig over den lille muffins-stoflap, som jeg har modtaget flere gode ideer til. Mange tak! - et stk filtsolsikke og et projekt, der indebærer noget hækling, hvad jeg er lidt bekymret for, for jeg har faktisk glemt hvordan man gør.

Håber I har haft en skøn og kreativ dag,
Lene

No comments: