Saturday, June 11, 2011

Svigermutti

Jeg har en bedre halvdel, der hvert år til sin fødselsdag ønsker sig t-shirts fra G star raw, størrelse M. Og det er det!

Intet andet på listen. Intet.

Jeg plejer at bruge alle mine kreative talenter for at finde på andet at fylde i gavestakken år for år, men jeg har endnu ikke helt haft den store succes med mine ideer. Han bliver altid glad for den obligatoriske t-shirt, og den lækre chokolade, bæltet, den prisvindende olivenolie og så videre er da også okay.

Den prisvindende olie kostede forresten over 100 kroner for en flaske. På en eller anden måde så havde jeg nok brug for mere end bare et "okay, tak" for dem. Især da jeg her den anden dag opdagede, at vi stadig havde en næsten fuld flaske stående i vores køkkenskab her et år efter, han fik den. Den er holdbar i 6 måneder!

I år begyndte jeg allerede at lægge planer i januar. Jeg overvejede alvorligt at købe en vinterferie for hele familien til et ski resort, hvad min bedre halvdel ville have elsket! Elsket! Der kom dog nogle hindringer i vejen - læs penge - og da februar kom, begyndte jeg på en ny plan. En super plan!

Planen betød, at Samuel og jeg sneg os ud af huset i onsdags på Mikes fødselsdag og efter et hurtigt besøg i lufthavnen kunne vi vende tilbage med Mikes mor.

Hvis jeg selv skal sige det, så var sådan et surprise besøg fra svigermor, som godt kan være svært at lokke væk fra det tyske, genialt. Jeg har brugt de sidste par dage på at være lidt selvfed over min fantastiske gave, og på at underholde svigermor, mens Mike lige har haft et par møder.

I dag var hele familien på stranden, hvor vi nød det gode selskab, god mad og det gode vejr. En skøn, skøn dag.

Jeg glemte dog mit kamera, så dette indlæg får ikke noget billede. Ellers skulle jeg tage et billede af, hvor jeg blev solbrændt, men jeg tror nu, at jeg skåner jeg for det.

Problemet med sådan en succes-gave er jo bare, at nu skal jeg finde ud af, hvordan jeg overgår mig selv til næste år.

No comments: