Thursday, June 23, 2011

MUMS

Da jeg for nyligt købte gave til veninde Nathalie, fik jeg også suppleret lidt op herhjemme. Ingen grund til at gå ned på grund af mangel på udstyr ...


Plast målekander i tre forskellige størrelser med - og her kommer det magiske - danske, engelske og amerikanske mål på. Jeg ved, at jeg kommer til at elske dem her!

Lavet af Rice, købt i Plint på Købmagergade til den nette sum af 69 kroner.


Fajanceskåle i regnbuens farver, perfekt til morgenmad, supper, frugt og så videre og så videre. Jeg har allerede udviklet en nært forhold til den gule skål, og jeg er sikker på, at også de andre skåle og jeg vil blive gode, gode venner.

Fundet i Notre Dame ved Nytorv for 30 kroner stykket. Jeg ved ikke, hvem der har lavet dem, men hvem det end er, så vil jeg gerne sige TAK, fordi I forskønner min hverdag og mit køkken.

No comments: