Monday, June 13, 2011

Polterabend

Som jeg allerede har fortalt mange, mange gange, så skal min veninde giftes snart - og ja, jeg er stadig begejstret! Jeg elsker bryllupper!

I dag holdt vi hendes polterabend, og det var så super hyggeligt. Skønne mennesker, fin aktivitet og dejlig, dejlig mad, og måske også lidt dekorationer.

Der var vindmøller! Måske elsker jeg dem mere, end jeg elsker bryllupper. Måske!

Billeder af hele herligheden, eller i det mindste de billeder, som jeg fik taget midt i værtsrollen og mor til to små bamsebørn, kommer snart.

Imens vi venter så se lige de her billeder fra en anden fest. Jeg er vist ikke den eneste, der er pjattet med vindmøller.





Alle billederne er fra Kara's Party Ideas

Hvordan kan man ikke elske vindmøller?

1 comment:

Anonymous said...

Håber I fik et fantastisk polterabend, og stor ros til din bordopdækning til jeres polterabend, det er virkelig festligt :-)