Wednesday, March 21, 2012

Kursus hos Meyers

I sidste uge var jeg til kursus hos Meyers Madhus. Det var fantastisk, absolut fantastisk.

Meyers Madhus ligger i fine, fine lokaler. Prøv lige at se, hvor skønt der er.


Jeg kunne være flyttet ind. Ungerne kunne ligge under bordene og sove, og så kunne jeg ellers bare hygge mig i køkkenet. Det ville da være livet!


Ikke bare var det hele så fint, men der var fra de ansatte et overskud og entusiasme for kursets emne. Det var sådan en fornøjelse at være der.


Så fint!

Prøv lige at se, hvor begejstret, jeg ser ud, mens jeg stopper en tunesisk lammepølse. Ren fornøjelse!


Og så var der bare kræset for alle de små detaljer. Bordet var smukt pyntet. Folk var rare og super kompetente. Køkkenet havde alt og lidt til. Der var skøn mad til slut med nyrøgede, hjemmelavede pølser i alle mulige variationer, pølsebrød, hjemmelavet sennep og ketchup og diverse tilbehør.

Det hele blev skyllet ned med øl, vin og for os afholdsmænd, var der rigelige mængder af Meyers egen juice og most.


En absolut anbefalelsesværdig oplevelse. Og nu mangler jeg bare en kødhakker og et pølsehorn, og så skal I bare se løjer!

Det bliver en fest!

Wurst-mager Lene

1 comment:

The Evensens said...

standard udstyr til kenwooden. Har brugt hødhakkeren til at lave dadelkugler :-)