Monday, March 19, 2012

Køkken billeder

Jeg elsker mit nye køkken. Jeg elsker min store ovn. Jeg elsker de kæmpelange hylder. Jeg elsker den ekstra plads. Jeg elsker det hele.

Endevæggen, hvor der i sin tid stod et puslebord. Lige uden for billedet til højre er min skønne ovn, et ekstra skabsmodul og 1½ meter ekstra køkkenbord.


Tallerkenrække på væggen overfor vasken. Jeg elsker den, ja, jeg gør så. Vi fandt den lige her.


Og et nærbillede af knagerne under vores tallerkenrække. Forud for disse knager ligger lange forhandling med bedre halvdelen. 


Jeg vil spare jer for detaljerne, og bare sige, at han vandt. Faktisk er jeg ret godt tilfreds.

Desuden har bedre halvdelen savet og hamret, og de ret så skønne trækasser er gjort mindre, mere stabile og endog hængt op på væggen.

Mit nye køkken er faktisk næsten færdigt. Og det er godt, for jeg har store planer for det.


Jeg har nemlig meldt mig til et blogtræf hos hende her med hende som medarrangør. Et blogtræf for madbloggere.

Den observante vil nu bemærke, at jeg da ikke er madblogger. Det er faktisk helt korrekt. Men det kan man vel lave om på. Nu har jeg jo et fikst køkken ...

No comments: