Monday, June 11, 2012

Måske er det ikke så slemt ...

Jeg lever livet i overhalingsbanen med favnen fuld af bearnaise sauce, to underskønne børn ved min side, ømme muskler efter lange cykelture og besøg i fitness centret.

Det er faktisk egentlig mit drømmeliv, vi taler om her.

Så gør det måske ikke så meget, at jeg har prioriteret søvn over at blogge den sidste uge.

Søvn er nu også en ret fantastisk ting!

Der sker rigeligt herhjemme, som jeg glæder mig til at dele med jer. Der er både Harry Potter kager, squash lækkerier og billeder af den nye cykel.

Jo, jo. Det bliver rigtig godt.

Mens vi venter på alt det, så lad os lige bruge et øjeblik på at beundre farven gul.




Mums! Flere billeder fra min drømmegarderobe samt photo credits findes på min pinterest side.

Og så skal jeg bare lige kunne bære farven gul ...

No comments: