Monday, June 18, 2012

Det kan godt være farligt ...

Når man er inde på en side, der hedder marathonguiden, så ved man godt, at man er på vej ud i farligt territorium.

Jeg er faktisk lidt bange. Eller måske er ængstelig mere rammende.

I hvert fald så har jeg fundet en snedig plan, som efter sigende skulle resultere i, at jeg om 10 uger kan løbe 5 kilometer.

5 kilometer virker altså som ret meget, men så igen så er 10 uger også ret lang tid.

Kryds fingre for mig. Jeg tror, at jeg har brug for det.


Et eller andet sted virker det lige nu som en bedre ide at se på opskrifter, bage kager og spise dem end at begynde at løbetræne.

Men på langt sigt så er det her nok bedre for mig ... og når man forbrænder så mange kalorier, så skal man jo også spise lidt ekstra.

Mums, kage : )

1 comment:

Martha said...

Lenemus jeg er ogsä netop started Pä lóbe. Jeg gär gerne 5 km fitniss walk (nordic walking) med stave när jeg har tid og energy...hvad er meget sjaeldent. Men den anden dag fik jeg nye löbesko og sä skulle jeg lige löbe de 5 km. Det blev til 60% gang og 40 % löb men i det mindste er jeg i gang. Jeg kan anbefale at du holder styr pä hvor meget du traener (när man gör det officielt over for sig selv sä giver det ligesom et större skub for at fortsaette). Den ene gang jeg löb länte jeg Marcos Iphone. Her kan den fortaelle dig hvor mange minutter du er om at löbe hver kilomet og den hvis du ikke er helt sikker pä hvornär du skal dreje pä din route sä viser den det ogsä pä et kort. Og ikke mindst S"akan du höre musik mens du Löber. Jeg häber pä selv at kunne holde mig igang med Löberriget og ikke andet sá göre mere ud af fitness walkingen. Det store Häb for mange är siden var at kunne löbe 10 km uden at skulle gä undervejs. Jeg ved ikke om det bliver denne sommer heller :)
Vi bruger Endomondo.com til at forberede router og holde styr pä hvor hurtige vi er osv. Det kan anbefales.