Friday, February 25, 2011

Sukker blomster

Havde jeg haft lidt mere overskud, så havde jeg naturligvis bagt muffins. Især i de fine nye muffinsforme, jeg har købt i Netto. De matcher en bøjle, Samuel har. Ja, det er det, der sker, når man handler ind i Netto. Så ender man med matchende bøjler og muffinsforme.

Tilbage til de muffins, jeg burde have bagt. Jeg ville have bagt muffins af den ene grund, at jeg så kunne vise mine nye sukkerblomster i funktion.

Men sygdom herhjemme har forårsaget, at jeg har kørt på lavblus. Og så må muffinsbagningen vente.

Selv om jeg godt kunne spise en lige nu. Med frosting på. Rigtig meget frosting!

Vi har dog lavet smoothies. Og så må man vel være lidt opfindsom ...

Primula med grønne blade

Jeg må lige være ærlig ...

De små hænder viser, at nogen er lidt utålmodig

jeg brugte den grimmeste sukkerblomst. Jeg kunne alligevel ikke få mig til at bruge de pæneste.

Jeg beklager - men Samuel spiste den nu alligevel med store entusiasme.

No comments: