Friday, February 4, 2011

Jeg slapper

Søster har været parkeret på min sofa de sidste par dage med en frygtelig grim forkølelse. Jeg har brugt tiden på at pleje hende hver aften og hygge om hende, så alle hobbyprojekterne har ligget stille hen.

Hvad der er en lille smule skidt, for jeg elsker det jo - og der er en lille junglefest, som jeg gerne vil hygge mig lidt mere med.

Men mens jeg så har slappet, så har sødeste Nathalie været i gang med symaskinen. Og ikke bare har hun lavet en gave til mine små mænd, hun har også lavet noget, som jeg har drømt om i flere år.

FANTASTISK!

Vil I se, hvad hun har lavet?


Klik her for at læse mere om hendes bluser, frustrationer og gave overvejelser.

De små mænd bliver totalt lækre at se på!

1 comment:

Anja Olergård said...

Irreverent ties! Divine! Det är en sån idé man önskar att man hade fått själv, så genial som den är. Må så gott med dina män.