Monday, February 7, 2011

Cake pops og pandekager

Så vildt går det til hjemme hos os en søndag eftermiddag. En kaktus pandekage til min bedre halvdel.


Havde jeg været lidt sejere med dej og ske, så havde jeg naturlivis lavet en 007-logo, da Mike har noget med James Bond.

Men en kaktus er da sådan lidt cowboy-agtigt, og cowboys er også ret seje, ikke? Det må vel tælle for en slags bryllupsdagsgave.

Jeg tænker, at man også kunne lave hjerter og stjerner og alle mulige simple former. Måske også en elefant, og så kunne man lave detaljerne med syltetøj, smarties eller lignende.

Hvis man ikke har mod på at kaste sig ud i det, så kan man bare lave almindelige runde pandekager og bruge sådan nogle her.


Jeg elsker dem! Helt vildt!


Er de ikke fantastiske?


Jeg havde de små mænd med i Specialkøbmanden i lørdags, og der kom en del ting med mig hjem. Men lutter skønne, skønne ting!

Blandt andet nogle ting, der skal bruges til i aften, hvor hobbyklubben skal lave cakepops - eller kageslikkepinde, som jeg har set en anden dansker kalde dem.

Happy crafting!

No comments: