Sunday, February 13, 2011

Flere papir goodies

Fødselsdagsfesten er vel overstået, og jeg må sige, at jeg nød hvert et øjeblik af den. Der var skønne børn og vidunderlige voksne, alle sammen nogen af Samuels bedste legekammerater.

Der kommer straks billeder af både vilde dyr, kager og alle aktiviteterne. Det var vitterligt et hit - og jeg tænker, at man da godt kan fejre halvårsfødselsdag også, ikke? For jeg tænker, at man kunne lave noget med et togtema.

Mens vi venter på, at min hjerne får færdigformuleret den tanke, så vil jeg lige vise nogle kort og andre sager, jeg har lavet for noget tid siden. De er alle lavet i forbindelse med et projekt, der drejede sig om stempling.

Og hvor jeg dog elsker stempler.

Og jul! Så lad os begynde med det ...

Julekort
Watermark stempelpude med lyseblå kridt. Elsker effekten!
 



Detalje fra matchende kræmmerhus


Vægophæng 


Detalje fra vægophæng. Jeg elsker glimmer, ja jeg gør!







Et sidste julekort.


Til den lille nye dreng.
Hvad man kan få ud af ét stempel - og lidt krympeplast

Eller en billig IKEA billedramme

Vroom, vroom!

Og sidst, men ikke mindst
 Chunky enamel, når det er bedst.


Jeg håber, at I alle sammen har haft en skøn weekend, og jeg glæder mig til en ny uge fuld af nye hobbyprojekter.

Happy crafting!






Ps. Blogger har haft lidt af en dårlig attitude overfor mig her til aften. Jeg prøvede at skrue bissen på og rette i Html koden, og det hjalp lidt. Men jeg er desværre ret inkompetent udi kodning, så nogle af billederne skøjter altså. Jeg beklager.

No comments: